Gårdagen och idag. 09.06

hej idag ska jag in till stan och hämta mina  glasögon och sen ska vi kolla lite i affärer och sen halv två så ska jag klippa lugg<3 har haft lugg när jag var liten och i 3:an och ni i 5:an då...ska börja 5:an venne hur det blir hoppas att det blir bra kommer att få platta luggen .... kommer att bli krullig om jag inte plattar luggen... annars får jag ju sätta upp håret och ha hårspene om jag inte plattar håret... I går var jag med Ellen och hennes lillasyster.jag och Ellen följde efter folk vi gick efter en läskig gubbe han kollade bak på oss flera gånger sen skulle vi ta en "genväg"
för att han inte skulle misstänka att vi följde efter han så vi gick genom en gård med staket så vi fick klättra det tog lite tid och sen när vi kom ut på andra sidan av gården genom porten då var inte gubben då så vi gick en senväg i stället .Så vi gick efter en kille som pratade i mobilen men han skulle åka spårvagn, så vi följde efter en annan flicka men hon skulle också åka spårvagn så vi gick och hemtade pengar och köpte glass i stället.Det var gott jag valde en twister och Ellen valde en sandwich eller hur det stavas.Sen så skulle jag hem och prata med mina föräldrar det var jobbigt..Sen gick jag till Ellen igen och då skulle Ellen äta och sen så gick vi ut jag ,hon och hennes lillasyster .Vi gick till kinesgungan och gungade lite sen ringde min mamma och sa att jag skulle gå hem och när jag kom hem skulle vi kolla på Farsan .Farsan var bra och rolig.Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0